Ćwiczenia na jakim sprzęcie w siłowni dają najlepsze efekty?

Moda na ćwiczenia w siłowni, czy klubach fitness kwitnie. I bardzo dobrze, społeczeństwo jest co raz bardziej wysportowane, czyli zdrowsze. Idąc na siłownię, zastanawiamy się na jakim sprzęcie najlepiej ćwiczyć, aby jak najszybciej zobaczyć efekty. Zastanówmy się nad tym.

Orbitreki, rowerki treningowe, bieżnie, czy po prostu zwykła ławeczka treningowa. Hmmm, a może aerobik albo ćwiczenia na małych trampolinach. Od ilości możliwości ćwiczeń na siłowni można dostać zawrotów głowy. To prawda. Idąc na siłownię chcemy jak najszybciej osiągnąć wymarzone efekty. Jednak mamy dylemat, który sprzęt może nam w tym pomóc. Dlatego spróbujemy rozwiązać Twój problem.

Sprzęt: Orbitrek

orbitrek
Źródło: www.hop-sport.pl

Efekty i zalety regularnych ćwiczeń:

  • Ćwicząc na Orbitreku stawy nie są zbyt mocno obciążone
  • Idealne rozwiązanie dla osób chcących spalić zbędną tkankę tłuszczową
  • W ćwiczeniach angażujemy wszystkie partie ciała
  • Wzmocnimy przede wszystkim mięśnie brzucha oraz nóg
  • Wyrzeźbimy ładną sylwetkę, w szczególności poprawimy wygląd łydek i ud
  • Ryzyko wystąpienia kontuzji jest mniejsze niż podczas biegania

Sprzęt: rowerek treningowy

rowerek treningowy
Źródło: www.hop-sport.pl

Efekty i zalety regularnych ćwiczeń:

  • Ćwiczenia na rowerku stacjonarnym poprawiają krążenie
  • Mają dobry wpływ na układ oddechowy
  • Zapobiegają wystąpieniu osteoporozy, poprzez zwiększanie gęstości kości
  • Wzmacniają serce
  • Przeciwdziałają nadciśnieniu regulując pracę serca
  • Pozwalają rozładować stres
  • Ryzyko wystąpienia kontuzji jest bardzo małe.
  • Mogą na nich ćwiczyć osoby z nadwagą
  • Taki trening jest bezpieczny dla stawów
  • Na rowerku leżącym mogą ćwiczyć osoby zmagające się z niektórymi schorzeniami kręgosłupa, ale przed tym najlepiej skonsultować to ze swoim lekarzem.
  • Wzmacnia mięśnie ud, łydek i pośladków.

Sprzęt: bieżnia

bieżnia
Źródło: www.hop-sport.pl

Efekty i zalety ćwiczeń na bieżni:

  • Nie obciąża stawów aż tak jak zwykłe bieganie
  • Jednak nie mogą na niej ćwiczyć osoby z dużą nadwagą
  • Wzmacnia układ oddechowy i krwionośny
  • Na bieżni możemy wypracować bardzo dobrą kondycję
  • Pomoże nam przygotować się do maratonu
  • Wzmocni Twój kręgosłup, dzięki czemu łatwiej będzie Ci utrzymywać wyprostowaną sylwetkę.
  • Dzięki bieżni biegasz niezależnie od pogody

Ważne!

Zanim zaczniesz ćwiczyć na jakimkolwiek sprzęcie, odwiedź swojego lekarza i zapytaj go czy nie widzi dla Ciebie żadnych przeciwwskazań co do treningu na danym sprzęcie.

Przy odchudzaniu ważny jest nie tylko plan treningowy oraz intensywność ćwiczeń, ale także liczy się odpowiednia dieta. Jeśli chcemy szybko stracić zbędne kilogramy, nie katujmy się strasznymi dietami, lecz odwiedźmy siłownię i dietetyka. Tam specjaliści udzielą nam cennych porad, dzięki którym zmienimy swoje ciało.

Dodaj komentarz

Identyfikator *
E-mail *
Witryna internetowa