Dieta na płaski brzuch

Mamy już wiosnę, a po wiośnie przyjdzie do nas gorące lato. Właśnie latem chcemy wyglądać jak najlepiej np. w bikini. Niestety nie zawsze tak jest. Sen z powiek spędza nam nasz brzuch, na którym są wałeczki tłuszczu. Aby się ich jak najszybciej i skutecznie pozbyć w tym artykule przetoczę jednotygodniową dietę na płaski brzuch. Poza ćwiczeniami na płaski brzuch ważna jest dieta.

dieta1

A oto ona:

DZIEŃ 1

  • Śniadanie: owsianka z 3 łyżek otrębów i szklanka chudego mleka; filiżanka kawy bez cukru.
  • Drugie śniadanie: 2 jajka na twardo i mały kefir.
  • Obiad: duża pierś kurczaka z ulubionymi ziołami; sos: mały jogurt naturalny z posiekanym ząbkiem czosnku i pieprzem; zielona herbata.
  • Przekąska: serek wiejski; zielona herbata.
  • Kolacja: 2 plastry szynki z indyka i 2 plasterki wędzonego łososia, albo pół małej wędzonej makreli.

DZIEŃ 2

  • Śniadanie: jajecznica z dwóch jajek z cebulą, smażona na łyżeczce masła; kawa bez cukru.
  • Drugie śniadanie: duży jogurt naturalny z połową startego ogórka i posiekanym koperkiem; zielona herbata.
  • Obiad: zupa krem z brokułów na kostce rosołowej z obniżoną ilością sodu, z łyżką jogurtu; sznycel cielęcy smażony na łyżeczce oleju; zielona herbata.
  • Przekąska: musli z łyżki płatków owsianych, dwóch łyżek otrębów pszennych, garści malin lub truskawek i mały jogurt naturalny; zielona herbata.
  • Kolacja: chudy biały ser pokrojony w plastry, przekładany plastrami pomidora, posiekany posypaną bazylią; zielona herbata.

DZIEŃ 3

  • Śniadanie: owsianka z otrębów (patrz dzień 1).
  • Drugie śniadanie: sałatka z 2 garści rukoli, gotowanego brokuła, połowy żółtej papryki, pokruszonego plastra sera typu feta i garść posiekanych orzechów włoskich; sos: łyżka oliwy, kilka kropli octu balsamicznego, suszony rozmaryn; zielona herbata.
  • Obiad: mrożony miks warzyw (np. marchew, kalafior, brokuły) ugotowanych al dente; sos: mały jogurt naturalny, posiekany ząbek czosnku, pół łyżeczki ziół prowansalskich; zielona herbata.
  • Przekąska: ogórek i pęczek rzodkiewek; zielona herbata.
  • Kolacja: 2 garści gotowanej fasoli szparagowej z podsmażaną cebulką; zielona herbata.

DZIEŃ 4

  • Śniadanie: koktajl bananowy: zmiksuj pół litra maślanki, duży banan i łyżkę siemienia lnianego z łyżeczką natki, dodaj słodzik do smaku.
  • Drugie śniadanie: kawa mrożona: rozpuść łyżeczkę kawy instant w odrobinie wody, zmiksuj z 300 ml jogurtu pitnego, kroplą aromatu waniliowego i słodzikiem.
  • Obiad: koktajl owocowy: 2 łyżki otrąb zalej wrzątkiem i odstaw na 5 minut, dodaj garść truskawek i malin, duży jogurt naturalny, pół szklanki mleka i słodzik do smaku, zmiksuj.
  • Przekąska: kefir.
  • Kolacja: połowa koktajlu bananowego bez siemienia lnianego.

DZIEŃ 5

  • Śniadanie: smażony na maśle omlet, wymieszany z 2 łyżkami mleka, czerwona papryka; kawa bez cukru.
  • Drugie śniadanie: serek wiejski z ogórkiem; zielona herbata.
  • Obiad: pieczony lub grillowany łosoś (30 dag) z gotowaną fasolką szparagową; zielona herbata.
  • Przekąska: pieczone jabłko z łyżeczką miodu i cynamonem; zielona herbata.
  • Kolacja: zupa krem z pomidorów: 2 duże pomidory sparz,obierz i pokrój w kostkę. Podsmaż na łyżeczce masła, wlej szklankę bulionu (z kostki), dodaj łyżkę otrąb i gotuj 5 minut. Zmiksuj i posyp posiekaną natką pietruszki; zielona herbata.

DZIEŃ 6

  • Śniadanie: 2 kanapki z chlebem razowym z pół łyżeczki masła, chudą szynką i pomidorem; kawa bez cukru.
  • Drugie śniadanie: serek wiejski ze szczypiorkiem; zielona herbata.
  • Obiad: zupa jarzynowa na skrzydełkach z kurczaka, pół pieczonego kurczaka (zjedz jedną porcję, np. udko, a resztę zostaw na następny dzień), gotowane brokuły; zielona herbata.
  • Przekąska: sałatka owocowa: po garść truskawek, malin, kiwi pokrojone w kostkę; sos: pół kubeczka jogurtu naturalnego ze słodzikiem; zielona herbata.
  • Kolacja: parówki cielęce o obniżonej zawartości tłuszczu, sałatka z pomidora, kiszonego ogórka, żółtej papryki z łyżeczką oliwy; zielona herbata.

DZIEŃ 7

  • Śniadanie: 2 jajka na miękko, kromka chleba razowego; kawa bez cukru.
  • Drugie śniadanie: sałatka z pomidorów i sera mozzarella ze świeżymi ziołami np. oregano lub bazylią; zielona herbata.
  • Obiad: sałatka z kurczakiem: 2 garście rukoli, garść porwanych liści sałaty, ogórek, czerwona papryka pół awokado, kurczak pokrojony w kostkę; sos: po łyżeczce oliwy, musztardy i soku z cytryny; zielona herbata.
  • Przekąska: gruby plaster arbuza; zielona herbata.
  • Kolacja: kromka chleba razowego (cienka posmarowana masłem) z grubym plastrem chudego twarogu, szklanka maślanki; zielona herbata (przed położeniem się spać).

Mam nadzieję, że powyższy jadłospis pomoże w tym, abyśmy pozbyli się wałeczków tłuszczu na brzuchu i mieli piękny, płaski brzuch.

Dodaj komentarz

Identyfikator *
E-mail *
Witryna internetowa