Fitness dla cery, czyli gimnastyka dla cery

Po 25 roku życzenia nasza skóra zaczyna tracić elastyczność i robi się bardziej zwiotczała, co sprzyja powstawaniu zmarszczek. Wiele osób wtedy się decyduje na wykonanie pewnego zabiegu, jednak warto rozważyć bardziej naturalne i tańsze sposoby jak gimnastyka twarzy.

Proces starzenia, który twarzy możemy opóźnić m.in. za pomocą odpowiedniej diety, a także za pomocą sprawdzonych kosmetyków przeciw starzeniowym. Aby efekt był jak najbardziej widoczny, warto także stosować fitness dla cery.

Gimnastyka twarzy to zestaw regularnych ćwiczeń mięśni twarzy. Mięśnie twarzy przez niezdrowe środowisko oraz stresy dnia codziennego są w stałym napięciu. Gimnastyka twarzy ma na celu rozluźnienie mięśni i tym samym pozbycie się stresu. Ćwiczenia powinniśmy wykonywać regularnie najlepiej raz dziennie. Jeżeli mamy problem z opadającymi kącikami ust, to ćwiczeniem najlepszym dla nas będzie położenie palców po obu stronach warg i delikatnie przesuwamy skórę ku skroniom, jednocześnie próbując ułożyć usta w dzióbek.

Wzmocnienie mięśni warg pomoże także ćwiczenie wypowiadania samogłosek: A,E,I,O,U. Powinniśmy je powtarzać kilkukrotnie w ciągu dnia. Ćwiczeniem, które pomoże nam wzmocnić mięśnie podbródka, jest jego podpieranie przez 10 sekund wierzchem splecionych dłoni, ćwiczenie wykonujemy w pozycji siedzącej. To ćwiczenie także wykonujemy kilkakrotnie w ciągu dnia.

Wiotka skóra wokół oczu – jest problemem nie tylko osób po 35 roku życia, aby wzmocnić mięśnie, na których jest ona oparta, należy przyłożyć palce wskazujące do wewnętrznych końców brwi i pociągnąć skórę, tak jakby chcieli połączyć obie brwi razem.

gimnastyka twarzy
źródło: pixabay.com

Skóra na linii żuchwy i szyi – w celu zachowania jędrności na linii żuchwy należy pięć razy przesunąć usta raz w lewą, raz w prawą stronę twarzy. Natomiast ładną linię szyi zapewnią nam ćwiczenia polegające na trzykrotnym unoszeniu podbródka w kierunku sufitu oraz wyciąganie ust w taki sposób jakbyśmy chcieli dać komuś buziaka.

Wzmocnienie linii policzków – ćwiczenie to polega na nabraniu powietrza w usta, a następnie przesuwanie go z jednego na drugi kilka razy, przy czym musimy pamiętać o mocnym napinaniu brwi. Następnie powietrze wydmuchujemy tak, jak byśmy chcieli nadmuchać balonik. To ćwiczenie powtarzamy co najmniej kilka razy. Jeżeli nasze policzki opadają, to powinniśmy wykonywać to ćwiczenie: uśmiechamy się szeroko, otwieramy usta i otwieramy szeroko oczy, tak jakbyśmy byli zdziwieni. W tej pozycji powinniśmy wytrzymać od. 5 do 10 sekund.

Regeneracja wszystkich mięśni twarzy– wykonywanie tych wszystkich czynności pozwoli nam na regeneracje wszystkich mięśni twarzy. Prostujemy się i opuszczamy ramiona w dół. Kolejno przekręcamy brodę w prawo i unosimy ją, patrząc w sufit i jednocześnie rozchylamy usta i językiem dotykamy podniebienia. Następnym krokiem jest przełknięcie śliny bez zamykania ust, wykonujemy to ćwiczenie, zwracając głowę w lewo. To ćwiczenie powtarzamy co najmniej 5 razy.

Dodaj komentarz

Identyfikator *
E-mail *
Witryna internetowa