ćwiczenia wewnętrzna partia ud

Wewnętrzna partia ud – jaką ją wymodelować?

Wewnętrzna strona ud jest bardzo trudna do wymodelowania. Na szczęście znamy kilka ćwiczeń, które pomogą Wam wymodelować wewnętrzną stronę ud. Jakie ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud warto robić, aby je wysmuklić?

Ćwiczenie 1: Najprostszym ćwiczeniem, za którego pomocą wymodelujesz wewnętrzną stronę ud, jest tzw. agrafka – proste urządzenie, które umieszczasz między udami, a następnie ściskasz, do tego ćwiczenia możesz wykorzystać np. poduszkę. To ćwiczenie pomoże ci także wymodelować brzuch oraz pośladki.

Ćwiczenie 2: Kładziemy się na plecach i podpieramy z tyłu na łokciach. Proste nogi unosimy pod kątem 90 stopni w stosunku do podłogi, a następnie rozkładamy je szeroko na boki. Wytrzymujemy w takiej pozycji 2 sekundy, a następnie znowu łączymy stopy. Powtarzamy ćwiczenie 12 razy.

Ćwiczenie 3: Kładziemy się na prawym boku i podpieramy na łokciach. Lewą nogę unosimy i opuszczamy w dynamicznym tempie, w tym czasie prawa noga jest ugięta. Ważne, aby nie dotykała podłoża, wykonujemy po 20-25 powtórzeń na każdą stronę.

ćwiczenia wewnętrzna partia ud
źródło: pixabay.com

Ćwiczenie 4: Tak jak w poprzednim ćwiczeniu kładziemy się na prawym boku i podpieramy na łokciach. Prawą nogę prostujemy, stopę lewej nogi ustawiamy przed prawy kolanem. Prawą nogę unosimy do góry, opuszczamy i tak dynamicznie powtarzamy 20-25 razy. Następnie zmieniamy stronę.

Ćwiczeń na wewnętrzną partię ud jest o wiele więcej, możecie także wykonywać dobrze znane Wam przysiady, czy nożyce! Dajcie znać, które z tych ćwiczeń podoba się Wam najbardziej bądź jakie inne ćwiczenie wykonujecie i polecacie.

Ważne! Przed rozpoczęciem jakichkolwiek ćwiczeń wykonujemy krótką rozgrzewkę, a po skończonym treningu nie możemy zapomnieć o rozciąganiu. Wiele osób zapomina o tych czynnościach, jednak są one bardzo ważne, ponieważ dzięki nim unikniemy m.in. poważnych kontuzji.

Dodaj komentarz

Identyfikator *
E-mail *
Witryna internetowa